Здравейте колеги!
От известно време правя ремонт на мотора на мойта 166-ца... та смених основни и биелни лагери че беха заминали... Шлайфане вал, иправяне вал ! зглобихме мотора сичко се навърза и от там.... проблем... колата неще и неще да запали... на диагностика в бош (дружба1) , започнаха от зацепването на ангренажа, минаха през игорял копютър, от там на сите датчици... колата така и така не иска да запали... от там казаха че проблема според тях (100 %) бил в някакъв датчик (гребен както се изразиха) на коляновия вал.. та свалихме пак мотора
... сменихме дадената джаджа, та наистина беше поискривена... но после след зора със зглабянето и качването пак на мотора..... изненада... колата НЕ ЗАПАЛИ... отворихме картера да погледнем тая простотиийа (гребена) дали е наред, и с ужас се установи че пак се е изкривила... та майдтора каза че имало някаква пластина на вала дето била здала багажа и му позволявала да се отмества с мм... колкото му е нужно че да преебва тоя "гребен" .. Сменихме го ПАК, сменихме и пластината... НО КОЛАТА ТАКА И ТАКА НЕ ИСКА ДА ЗАПАЛИ !!!
преди време я карах при Лисан да ч погледне, та тои ми даде диагностиката че няма налягане на маслото... Като си затръгвах обаче от сервиза му колата не искаше за1-ви път да запали... от там човека свали маркуча за въздуха, и пръсна , по негови думи, с обезмаслител... колата веднага запали.. каза ми че имало някаква джаджа дето се е прецакала и тя...
ТА ДИЛЕМАТА СЕГА МИ Е КАКВО ДА ПРАВА... КАДЕ БЛИЗО ДО СОФИЯ, ДРУЖБА ДА ЗАКАРАМ КОЛАТА ДА Ч ЗАПАЛЯТ НАКРАЯ, ДА КАЖАТ КАКВО И ИМА И ДА СЕ СВЪРШВА С ТАЯ/.////// АЛФА РОМЕО ИСТОРИЯ :Х
От известно време правя ремонт на мотора на мойта 166-ца... та смених основни и биелни лагери че беха заминали... Шлайфане вал, иправяне вал ! зглобихме мотора сичко се навърза и от там.... проблем... колата неще и неще да запали... на диагностика в бош (дружба1) , започнаха от зацепването на ангренажа, минаха през игорял копютър, от там на сите датчици... колата така и така не иска да запали... от там казаха че проблема според тях (100 %) бил в някакъв датчик (гребен както се изразиха) на коляновия вал.. та свалихме пак мотора

преди време я карах при Лисан да ч погледне, та тои ми даде диагностиката че няма налягане на маслото... Като си затръгвах обаче от сервиза му колата не искаше за1-ви път да запали... от там човека свали маркуча за въздуха, и пръсна , по негови думи, с обезмаслител... колата веднага запали.. каза ми че имало някаква джаджа дето се е прецакала и тя...
ТА ДИЛЕМАТА СЕГА МИ Е КАКВО ДА ПРАВА... КАДЕ БЛИЗО ДО СОФИЯ, ДРУЖБА ДА ЗАКАРАМ КОЛАТА ДА Ч ЗАПАЛЯТ НАКРАЯ, ДА КАЖАТ КАКВО И ИМА И ДА СЕ СВЪРШВА С ТАЯ/.////// АЛФА РОМЕО ИСТОРИЯ :Х
Comment